مخاطبان سینما در «رمضان» بیشتر شدند؟

مشروح خبر

به گزارش باختر به نقل از ایسنا، غلامرضا فرجی درباره وضعیت طرح اکران ماه رمضان و استقبال مخاطبان از آن گفت: با توجه به اینکه صاحبان آثار سینمایی و سینماداران برای اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان به احترام مردم و مخاطبان سینما از حقوق خود گذشته و بر نیم‌بها بودن بلیت توافق کردند، این انتظار وجود داشت که صدا و سیما هم در این طرح مشارکت کند و در بخش آگهی و تبلیغ طرح ماه رمضان تاثیرگذار باشد و باعث رونق صنعت سینمای کشور و حمایت از تولیدات داخلی شود.
او افزود: با این حال با وجود اینکه چنین اتفاقی رخ نداد و نیز با وجود شرایطی همچون ماه مبارک رمضان، حال و هوای جام جهانی و امتحانات خردادماه، آمار استخراج‌شده از یک سایت‌ فروش آنلاین بلیت (سینما تیکت) نشان می‌دهد که در ۱۳ روز اول این ماه میزان مخاطب و فروش با افزایش روبه‌رو بوده است.
به گفته فرجی، سال ۹۶ رقم فروش با ۸۰۵ هزار نفر تماشاگر ۶ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان بوده و امسال با ۹۹۴ هزار نفر به رقم ۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است.
این گزارش و انتقادها از عملکرد صدا و سیما در حالی است که برخی از سینماداران، طرح اکران ماه رمضان را به دلیل نبود تبلیغ و اطلاع‌رسانی کافی شکست‌خورده می‌دانند و از آن سو با نزدیک شدن به مسابقات جام‌جهانی، برخی فیلمسازان هم به شدت با پخش فوتبال در سینماها مخالف هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در skype
اشتراک گذاری در odnoklassniki
اشتراک گذاری در digg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

+ 59 = 60